Kategorijos

Tabatos 8 minučių pritupimų ir atsispaudimų riebalų deginimo treniruotė

Autorius: papildai24 2021/08/18 1 Komentarai Treniruotės,

Tabata - tai intensyvi ir ganėtimai paprasta 8 minučių treniruočių programa, kurios pagalba galite sudeginti nemažai riebalų, paršykinti raumenis, pagerinti kardio būseną ir savo ištvermę. Jūs galite parsisiųsti Tabata dainas. Lengvai rasite paieškoję internete, jų yra visokiausių ritmų ir klausantis jų skaičiuojamos sekundės, taip jums nereikės patiems skaičiuoti, o tiesiog sekti muzikos ritmu.

 

Trumpai apie treniruotės programą:

Tikslas: Numesti svorio
Tipas: Kardio
Treniruotės lygis: Pradedantiesiems
Treniruočių per savaitę: 3 dienos
Reikalinga įranga: Štangos, Kūno svorio
Skirta: Vyrams ir moterims
 

Jei turi laisvas 8 minutes skirti šiai treniruotei išbandyk ir būk nustebintas rezultatais. Dr. Izumi Tabata išvystė tokio tipo treniruote iš Didelio intensyvumo intervalo treniruotės Tokijo Nacionaliniame Sporto ir Fitneso Institute. Ekpermentuodamas sudarė dvi grupes kurios treniravosi skirtingai. Pirmoji grupė treniravosi pagal vidutinio intesyvumo treniruotes 5 dienas per savaite, 6 savaites, po valanda kiekvienoje treniruotėje. Antroji grupė treniravosi pagal labai aukšto intensyvumo treniruotes, 4 dienas per savaitę, 6 savaites, bet treniruotė trukdavo tik 4 minutes. Antra grupė treniravosi pagal dabar vadinamą Tabatos metodą: 20 sekundžių didelio intensyvumo treniruotės su po 10 sekundžiu poilsio tarp setų. 8 raundai šitos intensyvios treniruotės su pailsėjimais užiimdavo 4 minutes.

Rezultatai: po šešių savaičių pirmoji grupė padidino savo aerobini pajėgumą (širdies ir kraujagyslių sistemos patobulinimai), bet neparodė jokių raumenų pakitimų O antroji grupė pagerino savo rezultatus tiek aerobiniame pajėgume, tiek sustiprino savo raumenis.

 

Kaip pasinaudoti Tabata metodu?

 

Kaip jūs galėtumėt pasinaudoti šiuo puikiu Tabata metodu, sudeginti riebalų ir sustiprinti savo raumenis?

Pateiksime pavizdį kaip treniruotis pagal Tabata metodą atliekant tik pritupimus ir atsispaudimus.
Nepamirškit prieš treniruotę gerai apšilti, pratampyti raumenis, o treniruodamiesi atiduoti visa save, bei drausmingai atlikinėti pratimus.

 

Paprasta Tabata treniruotė
 

Darykite 20 sekundziu pritupimus, po to 10 sekundžių ilsėkites. Pakartokite tapatį 8 kartus. Padarę 8 kartą pailsėkite 2 minutes ir pakartokite tapatį su atsispaudimais.

 

Noritiems išbandyti savo jėgas 
 

Darykite, pritupimus 20 sekundžių, pailsėkite 10 sekundžių, toliau darykite atsispaudimus 20 sekundžių, polisis 10 sekundžių. Pakartokite visa tai išvis 8 kartus. Pailsėkite 2-3 minutės ir viską padarykite dar kart.

1 Komentarai

tsSLAueP:
2020/08/10, 05:25:53 , www.vulnweb.com
Atsakyti

e

tsSLAueP:
2020/08/10, 05:26:08

1

Palikti komentara