Kategorijos

Papildai raumenų ryškinimui

Autorius: papildai24 2022/01/11 0 Komentarai Treniruotės,

Masės auginimas naudojant maisto papildusTreniruočių rutinos:


Dauguma geriausių pasaulio sportininkų, kad numestu svorio naudoja specialias kardio treniruotes ir suderintą mitybą, bet tuo pačiu metu ir palaiko įprastus svorius, kad išsaugotų sunkiai įgytą raumenų masę. Daryti daugiau pakartojimu su vidutiniais svoriais. Mazdaug nuo 14-16 pakartojimų. Apjungti kelis pratimus į vieną setą. Bet ne ilgiau, kaip 50-70 sekundžių. Tarp pratimų daryti mažesnes pertraukas. Treniruotės metu atlikinėti visų raumenų grupių pratimus.

Plius bėgimas,ne šiaip sau risnojimas, bet stiprus greitas bėgimas. Iš karto negalima savės prievartauti, reikia pratintis po truputi. Galima naudoti specialią aprangą sulaikančią šilumą. Nori numesti kuo daugiau svorio turi judėti, intesyviai žaisti krepšinį, futbolą ar kitą sportą, kur reikalauja viso kūno raumenų apkrovos.


Mityba:


Suderinta mityba – tai garantuotas svorio netekimas. Jeigu valgysite panašiai, kaip ir anksčiau, jūsų svoris nekis. Didės tiktai ištvermė. Kad nukristu svoris, turite padaryti taip, kad organizme jaustusi kalorijų trukūmas. (tik neperlenkite lazdos su vienu obuoliu ar morka per dieną)
Gerti kuo daugiau vandens. Sumažinti kalorijų skaičių. Nėra būtina visiškai atsisakyti riebalų. Nedaug visada galima. Praktiškai reikia visai atsisakyti valgymo vakarais, pageidautina tik baltyminis kokteiliukas prieš naktį. Bet ne visi tai gali ir sugeba.
Vartokite kuo mažiau cukraus ir majonezo, bei produktų kuriuose gausu cukraus.


Maisto papildai:


Arba specialūs papildai, kurie pagreitina procesus iki 3 kartų ir daugiau. Išlaikom viską, kas buvo rekomenduota aukščiau, ir prie mitybos pridedam vieną ar kelis papildus skirtus riebalų deginimui.
Pav L-Karnitinas neturi jokio pašalinio poveikio.

Kiti: pavyzdžiui Lietuvoje bene populiariausias “Lipo 6” ar “Animal Cuts”, “Oxy ElitePro” gali sukelti nemalonių pojučių. Todėl nevartokite didelėmis dozėmis siekdami greitesnio rezultato. Sekite savo organizmo reakcijas. Jauskite, kada galima padidinti,o kada užtenka, kada organizmas “sako” ne.. Ne visų organizmai vienodai reaguoja į papildus. Ne visų kūno masė vienoda. Ne pas visus širdis pasiruošusi didesniam spaudimui.
Nepilnamečiams ir neščiosiom griežtai draudžiama vartoti stipraus poveikio papildus.

Palikti komentara