Kategorijos

Papildai Sąnarių Apsaugai

Autorius: papildai24 2021/06/11 0 Komentarai Treniruotės,

maisto papildai sąnariamsIš gausybės įvairiausių maisto papildų didžiausią dėmesį skiriame būtent tiems, kurie padeda mums atsikratyti nepageidaujamų riebalų, suteikia energijos ar didina raumenų apimtis. Tačiau nederėtų pamiršti tų maisto papildų, kurie gerina sveikatos būklę bei prailgina ilgaamžiškumą. Vienas iš tokio pobūdžio preparatų yra sąnariams skirti maisto papildai. Pagrindinis tokių papildų tikslas yra apsaugoti jūsų sąnarius nuo mus supančio kasdieninio streso, kuris atsiranda sunkaus fizinio krūvio metu t.y., vaikštant, lipant laiptais, bėgiojant ar tiesiog sportuojant. Problema yra ta, kad didžioji dalis pradedančiųjų sportininkų pradeda vartoti papildus skirtus sąnariams, tada, kai atsiranda sąnarių skausmas. Gydyti sąnarių skausmo pasekmes gali pareikalauti žymiai daugiau pastangų ir lėšų, nei vartoti maisto papildus sąnarių skausmo prevencijai.

Maisto papildas: Chondrointinas

Chondroitinas – tai natūraliai organizme randama medžiaga, įeinanti į žmogaus sąnarių kremzlių sudėtį. Šis papildas padeda išsaugoti sveiką sąnario kremzlę ir yra reikalingas kremzlių atsinaujinimui. Papildai su chondroitinu kaip pagalbinė priemonė gali būti naudojami gydymui ir skausmo slopinimui.

Maisto papildas: Gliukozaminas

Gliukozaminas yra natūraliai organizme randamas junginys, reikalingas sąnarių kremzlių susidarymui ir atsinaujinimui. Gliukozamino maisto papildai plačiai vartojami osteoartrito pažeistų sąnarių būklei gerinti: sustingimui mažinti, patinimui, skausmui slopinti. Teigiamam poveikiui pasiekti papildus su gliukozaminu reikia vartoti ne trumpiau kaip 2 – 3 mėnesius po 1500 mg per parą.

Imbieras

Zingiber officinale dar kitaip žinomas kaip imbieras, Azijos medicinoje naudojamas tūkstančius metų. Senovės Kinijoje imbieras buvo naudojamas viduriuojant, virškinimui pagerinti, pykinimui slopinti. Nuo seno imbieras vartojamas sąnarių artritui gydyti. Imbiero preparatai gaminami iš džiovintų imbiero šaknų arba iš jo šaknyse esančio eterinio aliejaus.  Naudojant šviežias imbiero šaknis galima paruošti skanią arbatą.

Maisto papildas: Kalcis

Kalcis – dažniausiai vartojamas ir labiausiai minimas sąnarių būklei pagerinti papildas. Problema ta, kad didžioji dalis žmonių, kurie laikosi dietos, sumažina suvartojamų kasdieninių produktų kiekius, tokiu būdu tikėdamiesi greičiau pasiekti užsibrėštų tiklsų t.y. sulieknėti. Tačiau, neapgalvotas maisto produktų sumažinimas taip pat mažina gaunamo kalcio kiekius su maistu, o toks sumažėjimas gali paskatinti kaulų destrukciją.

Žmogaus organizmui reikia kalcio įvairioms funkcijos vykdyti: nervinių impulsų perdavimams, raumenų susitraukimams. Esant pastoviam kalcio trūkumui, žmaugaus organizmas jį pasiima iš kaulinio audinio atsargų, tokiu būdu susilpnindamas jūsų kaulų struktūrą. Jei tokie procesai užsitesia ilgesnį laiką, jums padidėja rizika susirgti osteoporoze, tai kaulų lūžių tikimybė. Tačiau, papildomai vartodami kalcio maisto papildus apsidraudžiate, jog suvartojant per mažai kalcio su maistu, nebus eikvojamos jūsų kaulų kalcio atsargos.

Rekomenduojama jaunuoliams suvartoti apie 1300 mg kalcio per dieną, 1000 mg – 19-50 amžiaus ir 1200 mg – nuo 51 ir daugiau amžiaus.

Maisto papildas: Vitaminas D

Galiausiai, paskutinis maisto papildas garantuojantis sveikus kaulus – vitaminas D. Šis vitaminas yra svarbus kaulams, nes dalyvauja kalcio adsorbcijoje t.y., greičiau apsorbuojamas kalcis į žmogaus audinius. Tai gi, net tuo atveju, jei suvartojate pakankamą kiekį kalcio, bet negaunate vitamino D, kalcio pasisavinimas gali būti sutrikęs. Dažniausiai rekomenduojama šio vitamino D papildo dozė yra 5 mcg (200 IU) per dieną nuo 14-50 amžiaus žmonėms. o 10 mcg (400 IU) nuo 51 ir daugiau amžiaus.

Daugelis žmonių deginasi prie jūro saulėję ir gauna reikiamą vitamino D kiekį, nes būtent tokiu būdu žmogaus organizme vyksta natūrali vitamino D gamyba.

Žymos: sąnariams

Palikti komentara