Kategorijos

Motivacijos Beieškant

Autorius: papildai24 2020/12/31 0 Komentarai Treniruotės,

Motyvacija yra puiki varomoji jėga siekiant savo sporto tikslų ir ne tik. Bet tikrai sunku išlaikyti motyvaciją ilgesniam laikui. Savaitė, galbūt dvi savaitės užsivedimo ir senieji įpročiai vėl gali grįžti.

Taigi, ką galite padaryti, kad išlaikytumėte save kelyje teigiamų pokyčių link, būtumėte atsidavę? Yra keletas life hacku, kurie padės jums.

1. Veidrodeli Veidrodeli

Vienas geriausių būdų stebėti savo pokyčius ir paskatinti savę veikti toliau – stebėti savo pokyčius veidrodyje ar dar geriau fotografuoti ir lyginti nuotraukas. Kai matysite savo kūno pokyčius, tai kaip niekas kitas užves toliau eiti teisingu keliu.

Atminkite, jei svarstyklės nerodo norimo rezultato, tai dar nereiškia, kad darote kažką blogo. Gali būti daugybė priežasčių kodėl svarstyklės rodo ne tą ką tikitės pamatyti. Bet pokyčių stebėjimas veidrodyje, ar nuotraukose niekada nemeluos.

2. Valgio ruošimas mažiausiai 3 dienas

Įsivaizduokite, Jums buvo sunki diena, esate pavargę nuo darbo ir dar geros treniruotės, o grįžę namo suprantate, kad turite eiti į virtuvę ir ruošti sau valgį kitai dienai .... Jokio smagumo, viskas ką norite daryti, tai griūti ant sofa ir ilsėtis.

Bet jei maistą visai savaitei paruošėte, tarkime, sekmadienį, tai yra didžiulis palengvėjimas Jums, kuris leis nenusimušti nuo mitybos plano savaitės metu.

3. Paruoškite grojaraštį

Muzika yra puikus motyvuojantis ir pakeliantis veiksnys. Jūsų treniruotės grojaraštis yra jūsų treniruotės garso takelis. Retai kada salėje grojanti muzika padės Jums išsijudint.

Skirkite laiko, sudėliokite grojaraštį ir tai taps Jūsų slaptu ginklų treniruotės metu.

5. Tikslo vizija

Telefono, kompiuterio ekrano užskaldoje naudokite mėgstamų sportininkų/atletų atvaizdus. Matydami norimą kūno sudėjimą, matysite savo tikslų viziją.

6. Išlėto ir užtikrintai

Lėkdami visu greičiu savo nauju gyvenimo būdu / dieta / treniruočių režimu, galite viską paversti sunkesniu nei turėtų būti. Tikslas susikurti pastovumą, o ne po kelių savaičių perdegti. Formuokite realius lūkesčius ir pasieksite tvarių ilgalaikių rezultatų.

Pradėkite nuo mažo dalykų ir kilkite aukštyn, užuot viską metę, nes viskas vyksta ne taip, kaip tikėjotės. Viena treniruotė per savaitę yra geriau nei jokios!

Palikti komentara