Kategorijos

Kaip gauti maksimalų efektą iš riebalų degintojų?

Autorius: papildai24 2021/10/22 2 Komentarai

Tinkama mityba ir intensyvios treniruotės yra Jūsų įrankiai kovoje su kūno riebalais. Be virtuvės (tinkamos mitybos) ir treniruočių deja gero rezultato nebus. Bet geros sudėties riebalų degintojas gali padidinti Jūsų įdėto sunkaus darbo rezultatus ir tapti dar vienu įrankiu šioje nelengvoje kovoje.

Rinkoje pilna įvairių riebalų degintojų kurie veikia greitindami medžiagų apykaita, termogenezę*, suteikia papildomos energijos, padeda kontroliuoti apetitą ir blokuoti angliavandenių ir riebalų įsisavinimą. BET išgėrus vieną ar kelias piliules gero rezultato tikrai nepasieksite!

Keletas patarimu Jums tam, kad gautumėte maksimalų rezultatą iš riebalų degintojo.

  • Susikoncentruokite tikslo link ir skirkite laiko maisto gamybai namuose ir intensyvioms treniruotėms! Riebalų deginimas yra kompleksinis procesas, vien išgėrus tabletę nekompensuosite prastos mitybos ir treniruočių stokos. NĖRA MAGIŠKŲ PILIULIŲ!
  •  Išsirinkite tinkamą riebalų degintoją. Gausybę šių produktų galima suskirstyti į stimuliuojančios ir be stimuliantų.

Formulės be stimuliantų puikiai tinka žmonėms, kurie jautrūs tokių produktų kaip, kofeinas, sinefrinas, tiraminas, yohimbe poveikiui. Jums tiks produktai su žalios arbatos ekstraktais, L-karnitinu. Stimuliuojantys produktai veiks didindami energiją, mažinat apetitą, didinant riebalų išleidimą iš riebalinių ląstelių

  • Kadangi svarbiausias dalykas laikytis švarios, sumažinto kaloringumo dietos, pasinaudokite apetitą mažinančiomis riebalų degintojų savybėmis ir suvartokite juos 30 min iki pusryčių ir pietų. Taip galite padidinti medžiagų apykaitą ir jaustis sočiau po valgio.
  • Kadangi riebalų degintojai skatina medžiagų apykaitos greitėjimą, galite pastebėti, kad prakaituojate daugiau nei paprastai. Taip pat tokie stimuliantai kaip kofeinas turi diuretinį poveikį, tai yra varo skysčius iš organizmo. Todėl, vartojant riebalų degintojus BŪTINA GERTI DAUG VANDENS!

Geriant 3-4 litrus vandens per dieną užtikrintai apsisaugosite ne tik nuo dehidratacijos, bet ir  kaip rodo tyrimai, dar labiau pagreitinsite medžiagų apykaitą.

  • Keiskite riebalų degintojus. Organizmas ilgainiui pripranta prie stimuliuojančių medžiagų poveikio. Maža to ilgalaikis stimuliantų vartojimas gali skatinti kortizolio gamybą (hormonas ardantis raumenis ir didinantis riebalų kaupimą). Geriausias požymis, kad Jums laikas keisti riebalų degintoją, arba padaryti kelių savaičių pertrauką, organizmo nebe reagavimas į produktą, stimuliuojančio poveikio dingimas.
  • Nepamirškite poilsio svarbos! Vienas esminių dalykų tiek deginant riebalus, tiek auginant raumenų masę geras nakties miegas. Būtent tuo metu organizmas atsistato ir išskiria testosteroną, kuris itin svarbus tiek deginant riebalus, tiek auginant raumenų masę. O kad miegui netrukdytų riebalų degintojai, suvartokite juos bent 8 val. iki miego!
  • Tam, kad pilnu pajėgumu užkurtumėte medžiagų apykaitos orkaitę nepamirškite kardio treniruočių. O tam, kad padidintumėte jų efektą prieš jas galite suvartoti ir riebalų degintoją, tokiu būdu galite pasiekti tikrai gerų rezultatų.

* Termogenezė – tai organizmo gebėjimas generuoti šilumą, panaudojant riebalus kaip kurą.

 

2 Komentarai

papildai sportuojantiems:
2016/05/23, 10:46:50
Atsakyti

Visiškai teisingai svarbiausia gera mityba ir tinkamas poilsis. Papildai reikalingi tik vėliau kai susinormalizuoja sporto ritmas.

tsSLAueP:
2020/08/10, 06:33:41 , www.vulnweb.com
Atsakyti

e

Palikti komentara