Kategorijos

Makaronų Cheddar sūrio padažas

Autorius: papildai24 2021/03/02 0 Komentarai Receptai,

Pagardinkite makaronus su daug baltymų turinčiu sūrio padažu

Didelis kiekis angliavandenių per diena, galima sakyti yra malonumas daugeliui žmonių, o jei jie padengti sūrio padažu tai dar geriau ir skaniau. Tačiau, jei Jūsų tikslas numesti svorio ar tiesiog sumažinti riebalinį sluoksnį, tada Jūsų žinot, kad kiekvienas papildomas angliavandenių ar riebalų gramas skaičiuojamas.

Angliavandeniai tai energija, o mažai vartojant jų senka energijos kiekis Jūsų organizme, todėl kam alinti save, geriau reiktų pasigaminti „draugišką maistą“, kurį valgytumėt negalvodami apie papildomas kalorijas. Taigi, dilema visada atsiranda norint pagardinti maistą padažu, tai pasigaminkime padažą patys. Beje, šiam receptui naudokite mažai angliavandeni turinčius makaronus (geriau pilno grūdo).

Ingridientai

  • 1/2 stiklinės pieno (Galite naudoti paprastą kokoso pieną.)
  • 1/4 stiklinės proteino (geriau baltymai be skonio "HEALTHY CHOICE")
  • 1/4 stiklinės tarkuoto Cheddar sūrio
  • 1 mažą šaukštelį kokoso miltų
  • Česnako, druskos, kad būtų skaniau
  • Itališkų priekonių
  • Petražolių arba basiliko

Kaip paruošti

  1. Paruoškite Jūsų pasirinktų makaronų (4 porcijas).
  2. Sumaišykite visus padažo ingredientus į puodą.  Dėkite ant viryklės, užvirkite ir užvirus maišykite, kol viekas geriau susimaišys ir pasidarys tirštoka masė.
  3. Toliau, patys žinot, dedat makaronus į lėkštę ir uždedat padažą. Skanaus!

 

Maistinė vertė

Porcijos dydis: 1/4 padažo

Porcijos iš recepto: 4

Kiekis porcijoje

Kalorijos

71

Riebalų

3g

Angliavandeniai

2g (1g skaidulos)

Baltymai

8g

Palikti komentara